Formularz zwrotu - GoodAIR

Zamówiony produkt okazał się jednak nietrafiony? W GoodAIR.pl oferujemy możliwość zwrotu aż do 30 dni! Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.


PROSTY ZWROT DO 30 DNI

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Możesz dokonać zwrotu nieużywanego produktu aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

FORMULARZ ONLINE

Wypełnij poniższy formularz online. Wersja papierowa nie jest wymagana.

ZWROT TOWARU

Po otrzymaniu formularza nasz konsultant skontaktuje się z Tobą następnego dnia roboczego i ustali dogodny termin odbioru towaru. Koszt przesyłki pokrywa sprzedający.

ZWROT ŚRODKÓW DO 48H

Po sprawdzeniu przez nas stanu przesyłki, zwrot środków nastąpi nawet w ciągu 48 godzin od daty jej otrzymania.


FORMULARZ ZWROTU ONLINE

Maksymalna wielkość pliku: 1MB
Pola oznaczone (*) są wymagane Twoje dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą Polityką prywatności.


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W jakim terminie mogę zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy)?

Możesz odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Natomiast produkt należy zwrócić w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia chęci zwrotu produktu.

Jaki jest termin zwrotu towaru?

Na odstąpienie od umowy Klient ma aż 30 dni natomiast termin na zwrot towaru wynosi 14 dni od daty zgłoszenia chęci rezygnacji z zakupu. Po złożeniu formularza zwrotu nasz konsultant skonsultuje się z Tobą w celu wybrania dogodnego terminu odbioru zwrotu przez kuriera.

Czy zwrot produktu jest darmowy?

Zwrot zakupu jest bezpłatny i leży po stronie sprzedawcy. Po wysłaniu formularza zwrotu online nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu wybrania terminu odbioru towaru przez kuriera. 

Jak zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym?

By zwrócić towar zakupiony przez Klienta, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu dostępnego online pod tym linkiem. Jeśli jednak chcesz nam wysłać formularz w wersji papierowej link do formularza znajduje się pod tym linkiem.

Na rezygnację z zakupu (odstąpienie od umowy) Klient ma 30 dni od otrzymania produktu. Od wysłania formularza zwrotu online klient ma maksymalnie 14 dni na zwrot towaru. Po otrzymaniu przez nas formularza nasz konsultant zadzwoni w celu ustalenia dogodnego terminu oddania towaru. Zwracany towar jest odebrany przez kuriera z określonego w formularzu miejsca odbioru - zwrot jest darmowy.

Jeśli zdecydujesz się wysłać nam formularz w wersji papierowej, poniżej załączamy adres:

GoodAIR Sp. z o.o.

ul. Krakowska 47/49

50-424 Wrocław

tel. kom. 574 003 908

bok@goodair.pl

Czy mogę dokonać zwrotu produktu w sklepie stacjonarnym?

Jeżeli dokonałeś zakupu na odległość (przez sklep internetowy), to masz możliwość zwrotu również w sklepie stacjonarnym. Natomiast zwrot towaru zakupionego bezpośrednio w sklepie stacjonarnym rozpatrywany jest indywidualnie i decyzję o przyjęciu zwrotu podejmuje sprzedawca. 

W jakim czasie mogę dokonać zwrotu jeżeli produkt został kupiony na firmę?

Najczęściej odstąpienie od umowy (zwrot) dotyczy zakupów konsumenckich na odległość. Natomiast z fakturą wystawioną na firmę Klient ma możliwość zwrotu produktu do 30 dni od daty dostarczenia produktu.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Jeśli chcesz zwrócić produkt skorzystaj z wygodnego formularza online znajdującego się pod tym linkiem

Czy mogę dokonać zwrotu produktu zakupionego na raty?

Produkty zakupione na raty również podlegają możliwości zwrotu. Chęć odstąpienia od umowy należy zgłosić sprzedawcy w terminie 14 dni od daty zakupu (wymaganie banku) i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar. Zwrot może dotyczyć całości lub części zamówienia.

  • W przypadku odstąpienia całościowego (zwrot wszystkich produktów z zamówienia) - w terminie 14 dni od daty zakupu należy zgłosić odstąpienie od umowy zarówno sprzedawcy jak i do banku, w którym została zawarta umowa. Po otrzymaniu towaru i jego pozytywnej weryfikacji, na adres e-mail podany w formularzu zostanie wysłana korekta faktury, a środki zostaną zwrócone do banku, od którego sprzedawca otrzymał wpłatę.

  • W przypadku odstąpienia częściowego (zwrot części produktów z zamówienia) – w terminie 14 dni od daty zakupu należy zgłosić sprzedawcy chęć odstąpienia od umowy i niezwłocznie wysłać zwracany towar. Po pozytywnej weryfikacji, na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana korekta faktury. Następnie klient dokonujący kontaktuje się z bankiem, z którym zawarta została umowa ratalna, w celu rozliczenia zwrotu i zawarcia aneksu do umowy.

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Zwrot środków może nastąpić nawet w ciągu 48 godzin. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej dostaniesz pieniądze na konto. 

Czy można zwrócić używany towar zakupiony w sklepie internetowym?

Dokonując zakupu przez internet, konsument ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni od daty jego odbioru (14 dni w przypadku płatności ratalnej). Sprzedawca posiada prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, jeśli wartość produktu została zmniejszona, np. poprzez uszkodzenie lub korzystanie z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pomniejszenie wartości dotyczy również produktów tzw. higienicznych, czyli filtrów do oczyszczaczy po ich otwarciu oraz używanych filtrów w masce antysmogowej.

Czy można zgłosić zwrot nie posiadając paragonu/faktury?

Istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji produktu również w przypadku zagubienia dowodu zakupu. Należy wtedy wskazać imię, nazwisko, datę i miejsce sprzedaży oraz nazwę zakupionego produktu, np. na podstawie wyciągu z konta bankowego.

Komu i kiedy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje:

  • w przypadku towaru, który ze względów higienicznych nie nadaje się do dalszej odsprzedaży po otwarciu opakowania przez Klienta (filtry do masek, filtry do oczyszczaczy itp.);

  • w przypadku towaru wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub służącego do zaspokojenia zindywidualizowanych potrzeb;

  • w przypadku świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę na wyraźną zgodę Konsumenta oraz poinformował Klienta, że po spełnieniu świadczenia utraci on prawo do odstąpienia od umowy.

Jak sprawdzić, czy dostarczony oczyszczacz działa poprawnie?

Po otrzymaniu oczyszczacza powietrza należy sprawdzić, czy działa poprawnie, jednak robimy to bez włożonych filtrów – są to produkty higieniczne i po wyjęciu z opakowania nie podlegają zwrotom! W normalnych warunkach oczyszczacz nie powinien działać bez założonych filtrów, jednak możemy włączyć go na chwilę bez nich aby sprawdzić, czy urządzenie włącza się poprawnie, czy przyciski na panelu sterowania działają a czujnik kurzu wychwytuje zanieczyszczenia (ten ostatni aspekt sprawdzamy np. potrzepując poduszką lub kocem w pobliżu urządzenia). Trzeba pamiętać o tym, że urządzenie bez włożonych filtrów pracuje znacznie głośniej – nie jest to wada sprzętu.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji możesz sprawdzić je w Regulaminie tutaj lub skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

574 003 908
bok@goodair.pl