Formularz zwrotu - GoodAIR

Zamówiony produkt okazał się jednak nietrafiony? W GoodAIR.pl oferujemy możliwość zwrotu aż do 30 dni! Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.


PROCEDURA ZWROTU

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Możesz dokonać zwrotu nieużywanego produktu aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Aby dokonać zwrotu należy wydrukować, wypełnić i wysłać do nas formularz razem z produktem. Link do formularza znajdziesz tutaj.

WYSYŁKA TOWARU

Zwracany towar wyślij w ciągu max. 14 dni roboczych od daty wysłania formularza (lub razem z nim). Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.

ZWROT ŚRODKÓW

Po sprawdzeniu przez nas stanu przesyłki, zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdują się w regulaminie.


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

W jakim terminie mogę zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy)?

Możesz odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od daty dostawy, natomiast produkt należy zwrócić w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia chęci zwrotu produktu.

Jaki jest termin zwrotu towaru?

Termin na zwrot towaru wynosi maksymalnie 3 dni od daty dostarczenia pisemnego odstąpienia od umowy.

Czy zwrot produktu jest darmowy?

Koszt zwrotu jest równy cenie usługi kurierskiej i ponosi go nabywca.

Polecamy korzystanie z tego systemu do zamawiania paczek: https://furgonetka.pl/ lub innego podobnego.

Jak zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym?

By zwrócić towar zakupiony przez konsumenta w sklepie internetowym (zakup na odległość), prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu oraz wysłanie go nam w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Od wysłania zgłoszenia na piśmie klient ma maksymalnie 14 dni na zwrot towaru, ale najlepiej wysłać formularz jednocześnie z towarem. Zwracany towar należy wysłać (na koszt klienta) na adres podany poniżej:

GoodAIR Sp. z o.o.

ul. Krakowska 47/49

50-424 Wrocław

tel. kom. 574 003 908

bok@goodair.pl

Czy mogę dokonać zwrotu produktu w sklepie stacjonarnym?

Jeżeli dokonałeś zakupu na odległość (przez sklep internetowy), to masz możliwość zwrotu również w sklepie stacjonarnym. Natomiast zwrot towaru zakupionego bezpośrednio w sklepie stacjonarnym rozpatrywany jest indywidualnie i decyzję o przyjęciu zwrotu podejmuje sprzedawca. Z uwagi na konieczność weryfikacji, rozliczenie nie następuje bezpośrednio w placówce.

W jakim czasie mogę dokonać zwrotu jeżeli produkt został kupiony na firmę?

Najczęściej odstąpienie od umowy (zwrot) dotyczy tylko zakupów konsumenckich na odległość. Natomiast w GoodAIR.pl wychodzimy naprzeciw również małym działalnościom i większym placówkom, dlatego nawet z fakturą wystawioną na firmę masz możliwość zwrotu produktu do 30 dni od daty dostarczenia produktu.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu dostępny jest dostępny pod tym linkiem.

Czy można zwrócić produkt za pobraniem?

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Po otrzymaniu towaru GoodAIR.pl wystawi konsumentowi fakturę korygującą i odeśle ją pocztą elektroniczną.

Jak wypełnić formularz zwrotu?

Poniżej znajduje się przykładowy, poprawnie wypełniony formularz.

Formularz zwrotu - GoodAIR

Czy mogę dokonać zwrotu produktu zakupionego na raty?

Produkty zakupione na raty również podlegają możliwości zwrotu. Chęć odstąpienia od umowy należy zgłosić sprzedawcy w terminie 14 dni od daty zakupu (wymaganie banku) i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar. Zwrot może dotyczyć całości lub części zamówienia.

  • W przypadku odstąpienia całościowego (zwrot wszystkich produktów z zamówienia) - w terminie 14 dni od daty zakupu należy zgłosić odstąpienie od umowy zarówno sprzedawcy jak i do banku, w którym została zawarta umowa. Po otrzymaniu towaru i jego pozytywnej weryfikacji, na adres e-mail podany w formularzu zostanie wysłana korekta faktury, a środki zostaną zwrócone do banku, od którego sprzedawca otrzymał wpłatę.
  • W przypadku odstąpienia częściowego (zwrot części produktów z zamówienia) – w terminie 14 dni od daty zakupu należy zgłosić sprzedawcy chęć odstąpienia od umowy i niezwłocznie wysłać zwracany towar. Po pozytywnej weryfikacji, na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana korekta faktury. Następnie klient dokonujący kontaktuje się z bankiem, z którym zawarta została umowa ratalna, w celu rozliczenia zwrotu i zawarcia aneksu do umowy.

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Zwrot należy następuje do maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Forma zwrotu zależna jest od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeśli przesyłka została opłacona za pobraniem u kuriera, zwrot środków wyślemy po otrzymaniu wiadomości e-mail z numerem konta bankowego klienta.

Czy można zwrócić używany towar zakupiony w sklepie internetowym?

Dokonując zakupu przez internet, konsument ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni od daty jego odbioru (14 dni w przypadku płatności ratalnej). Sprzedawca posiada prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, jeśli wartość produktu została zmniejszona, np. poprzez uszkodzenie lub korzystanie z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pomniejszenie wartości dotyczy również produktów tzw. higienicznych, czyli filtrów do oczyszczaczy po ich otwarciu oraz używanych filtrów w masce antysmogowej.

Czy można zgłosić zwrot nie posiadając paragonu/faktury?

Istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji produktu również w przypadku zagubienia dowodu zakupu. Należy wtedy wskazać imię, nazwisko, datę i miejsce sprzedaży oraz nazwę zakupionego produktu, np. na podstawie wyciągu z konta bankowego.

Komu i kiedy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje:

  1. w przypadku towaru, który ze względów higienicznych nie nadaje się do dalszej odsprzedaży po otwarciu opakowania przez Klienta (filtry do masek, filtry do oczyszczaczy itp.);
  2. w przypadku towaru wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub służącego do zaspokojenia zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w przypadku świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę na wyraźną zgodę Konsumenta oraz poinformował Klienta, że po spełnieniu świadczenia utraci on prawo do odstąpienia od umowy.

Jak sprawdzić, czy dostarczony oczyszczacz działa poprawnie?

Po otrzymaniu oczyszczacza powietrza należy sprawdzić, czy działa poprawnie, jednak robimy to bez włożonych filtrów – są to produkty higieniczne i po wyjęciu z opakowania nie podlegają zwrotom! W normalnych warunkach oczyszczacz nie powinien działać bez założonych filtrów, jednak możemy włączyć go na chwilę bez nich aby sprawdzić, czy urządzenie włącza się poprawnie, czy przyciski na panelu sterowania działają a czujnik kurzu wychwytuje zanieczyszczenia (ten ostatni aspekt sprawdzamy np. potrzepując poduszką lub kocem w pobliżu urządzenia). Trzeba pamiętać o tym, że urządzenie bez włożonych filtrów pracuje znacznie głośniej – nie jest to wada sprzętu.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji możesz sprawdzić je w Regulaminie tutaj lub skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

574 003 908
bok@goodair.pl