Zwrot – odstąpienie od umowy sprzedaży

Zwrot zakupionego towaru jest możliwy w ciągu 30 dni. Możliwość odstąpienia konsumenta od umowy sprzedaży na odległość (zwrotu towaru) w ciągu 30 dni od daty zakupu przysługuje na zasadach opisanych w regulaminie – §10. Zwrot urządzenia jest możliwy wyłącznie w przypadku zakupów konsumenckich, tj. do celów prywatnych , nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Zwrotowi nie podlegają filtry w przypadku gdy zostały rozpakowane, zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt użytych materiałów eksploatacyjnych.

Paczkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres: Goodair Sp. z o.o. ul. Krakowska 47/49, 50-424 Wrocław. Należne środki zostaną zwrócone na konto Klienta w terminie 14 dni od daty dostarczenia paczki. Na paczce należy umieścić objaśnienie “Zwrot 14dni”. Do produktu powinien być dołączony dokument: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Wzór tego dokumentu dostępny jest do pobrania na stronie internetowej UOKiK.

Serwis gwarancyjny

Wszystkie urządzenia sprzedawane przez sklep GoodAir.pl pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji, dlatego urządzenia są objęte 2, 3 a nawet 5 letnią gwarancją producenta. Większość producentów oferuje serwis Door-to-door, czyli w przypadku usterki serwis zamawia kuriera do odbioru zepsutego urządzenia. Naprawiony sprzęt wysyła na własny koszt kurierem na wskazany adres, dlatego nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku wystąpienia usterki należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem danego producenta.   W celu usprawnienia procesu reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Reklamacja

Dokładna procedura zgłoszenia reklamacji dostępna jest w regulaminie – §11. W celu zgłoszenia reklamacji towaru prosimy o kontakt mailowy z obsługą sklepu. Adres e-mail na który można wysyłać zgłoszenia reklamacyjne to bok@goodair.pl.

Zgłoszenie problemów technicznych dla poszczególnych producentów

Sharp - autoryzowany serwis (door-to-door)

tel: 22 27 27 444 
e-mail: info@vestel-poland.com

Coway i Ideal - autoryzowany serwis (door-to-door)

Tutaj znajduje się formularz zgłoszeniowy

Samsung - autoryzowane serwisy

Tutaj znajdziesz najbliższy serwis

Toshiba - autoryzowany serwis (door-to-door)

Zgłoszenia serwisowe można składać telefonicznie mailowo lub poprzez formularz zgłoszeniowy

+48 616 102 098
uniondistribution@quadra-net.com

Boneco -  autoryzowany serwis (door-to-door)

Tutaj znajduje się formularz zgłoszeniowy

Winix - autoryzowany serwis  (door-to-door)

serwis@airnaturel.pl

Masz pytania do produktu? Nie wiesz jak uruchomić produkt?
Wyślij zgłoszenie lub zadzwoń.

Pola oznaczone (*) są wymagane Twoje dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą Polityką prywatności.

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

574 003 908
bok@goodair.pl